2026-05-20 20:16:45
Jetten noemt behandeling activisten Gazavloot 'mensonterend'
https://www.rtl.nl/nieuws/politiek/artikel/5603695/berendsen-vindt-behandeling-flotilla-opvarenden-ontoelaatbaar
' "Nederland verwacht van Israël dat deze activisten zo snel mogelijk worden vrijgelaten", laat Jetten weten op X. Om die boodschap over te brengen heeft het kabinet de Israëlische ambassadeur in Nederland ontboden.'
Zo ... Eindelijk een keer een Nederlands kabinet dat duidelijke taal laat zien.
Hopelijk een eerste stap in het opnemen voor de internationale rechtsorde die door Israël dagelijks schendt.




























