2026-06-25 05:22:38
Eindelijk eens bij mn voorkeuren ingesteld dat mn standaard antwoord in het Nederlands moet zijn. 'standaard' bleef maar niet lekker werken. Nu is het tenminste eenvormig.
[mastodon.nl]*/settings/preferences/posting_defaults
#Mastodonnl

