2026-06-20 07:02:10
Hoewel het buiten al warmer is dan binnen is het aangenaam om in de tuin, die niet te lijden heeft gehad van het weer, te ontbijten: yoghurt, watermeloen en zelfgemaakte granola. #hitteplan #tuinleven
Hoewel het buiten al warmer is dan binnen is het aangenaam om in de tuin, die niet te lijden heeft gehad van het weer, te ontbijten: yoghurt, watermeloen en zelfgemaakte granola. #hitteplan #tuinleven
Een belangrijke plant in fe tuin: de espressoplant #tuinleven
Weer in de tuin. In de schaduw, natuurlijk. Op de foto een stukje tuin, maar vooral één van de bomen in de straat, ik ben even vergeten welke soort het is, dat komt zo wel. Hier in de Regenboogbuurt is er niet alleen een plan voor de kleur van de huizen, er is ook een plan voor de bomen in de straat, passend bij de huizen, in elke straat anders. Die zijn ook meegenomen in het groot onderhoud van de buurt, de afgelopen jaren. Dar gaat goed.
Wil jij bijdragen aan een groener Utrecht? 🌿
Via Milieucentrum Utrecht kun je Tuincoach worden: een leuke vrijwilligersrol waarbij je buurtbewoners enthousiasmeert en helpt hun tuin te vergroenen. Je wordt onderdeel van een gezellige community (ik zit er ook bij) én draagt bij aan een nog mooier Utrecht.
De opleidingsdagen zijn op vrijdag 22 mei en vrijdag 5 juni. Aanmelden kan hier: #Utrecht #Groen #MileucentrumUtrecht #Tuincoach #tuin #tuinieren #Nederland #natuur
Koffie met mijn lief, Huisgenoot H in de tuin. Het is hier heerlijk. #tuinleven