2026-06-20 07:02:10
Hoewel het buiten al warmer is dan binnen is het aangenaam om in de tuin, die niet te lijden heeft gehad van het weer, te ontbijten: yoghurt, watermeloen en zelfgemaakte granola. #hitteplan #tuinleven
Hoewel het buiten al warmer is dan binnen is het aangenaam om in de tuin, die niet te lijden heeft gehad van het weer, te ontbijten: yoghurt, watermeloen en zelfgemaakte granola. #hitteplan #tuinleven
Een belangrijke plant in fe tuin: de espressoplant #tuinleven
Één van de èchte eigenaren van 'ons' landgoed, buurkat Toby, heeft besloten dat het tijd is voor zomergedrag.
#tuinleven
We hebben allemaal bloeiende poenrozen! #tuinleven
De cistus bloeit spectaculair en wat ik vooral zo bijzonder vind is dat dit eendagsbloemen zijn: morgen zijn deze weg en bloeien er weer nieuwe. Die staan al klaar. #tuinleven
Ook hier klapt de grote roos. #tuinleven
En na de maaltijd nog weer even aan de westkant. #tuinleven
Koffie met mijn lief, Huisgenoot H in de tuin. Het is hier heerlijk. #tuinleven
Weer in de tuin. In de schaduw, natuurlijk. Op de foto een stukje tuin, maar vooral één van de bomen in de straat, ik ben even vergeten welke soort het is, dat komt zo wel. Hier in de Regenboogbuurt is er niet alleen een plan voor de kleur van de huizen, er is ook een plan voor de bomen in de straat, passend bij de huizen, in elke straat anders. Die zijn ook meegenomen in het groot onderhoud van de buurt, de afgelopen jaren. Dar gaat goed.